Ultimul Drive test

Drive test cu Suzuki SX4

Am luat la drive-test micul SUV citadin SX4. O masina de nisa a producatorului nipon, construita in Ungaria, alaturi de fratele italian Sedici.

citeste mai mult
 

Ultima stire

S-a deschis Salonul Auto Bucuresti

​Dupa patru ani de absenta a unui salon auto in Romania, miercuri, 5 octombrie, isi deschide portile Salonul Auto Bucuresti & Accesorii (SAB&A), la Romaero Baneasa. Pretul unui bilet de intrare este de 20 lei, iar vizitatorii vor putea sa vada masini abia lansate in Romania, sa faca teste si sa participe la tombole si concursuri, au anuntat organizatorii.

citeste mai mult
 

Parteneri

Adauga anunt predare leasing - predau-leasing.ro

Anunturi Predau-leasing

    Publicitate

    2010 Formula 1 : Button castiga Australian Grand Prix

                  
    31/03/2010 Ceana Razvan Comentarii: 8 Vizualizari: 10501

    MELBOURNE, Australia : 28 martie 2010 Campionul mondial în devenire Jenson Button a câștigat detașat pentru prima oară pentru echipa sa McLaren Mercedes Marele Premiu al Australiei duminică după-amiaza la Melbourne.

    Vremea mohorotâ, care devenise o caracteristică ocazională la sesiunea de antrenamente de vineri, a revenit duminică duopă-amiază la Melbourne la ora 17 caând a început cursa. Mașinile au început cursa cu cauciucuri reci, rezervoarele umplute la maxim, lucru nemaivăzut la Albert Park, ceea ce era puțin probabil pentru un pilot să poată lua un viraj de 90 grade fără să întâmpine probleme. Toate mașinile au început cursa cu cauciucurile intermediare, iar șoferii au plecat pe turul de paradă pentru a afla unde este punctul greu.

    Jarno Trulli a întâmpinat mai multe probleme de natură hidraulică la mașina sa Lotus-Cosworth, sperând să poată începe cursa de la standuri. Ambele monoposturi Virgin-Cosworth au ales să înceapă cursa de la standuri.

    Sebastian Vettel (Red Bull-Renault) a avut un start perfect, însă colegul său Mark Webber a fost depășit de Felipe Massa (Ferrari) încă înainte de primul viraj. În spatele plutonului de trei Fernando Alonso (Ferrari) s-a lovit de Jenson Button (Mc-Laren Mercedes), proiectându-l pe Alonso în Michael Schumacher (Mercedes), intrând amândoi pe contrasens. Sébastien Buemi (Toro Rosso-Ferrari) a ieșit în decor șifonâmd monopostul în timp ce Nico Hülkenberg (Williams-Cosworth) și Kamui Kobayashi (BMW Sauber-Ferrari) s-au lovit reciproc și s-au retras.

    Redevenit lider,Vettel a fost depășit de Massa, Webber, Robert Kubica (Renault), Nico Rosberg (Mercedes), Button și Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), mașina de siguranță și-a făcur apariția, iar Michael Schumacher a revenit la cabine pentru o aripă nouă.

    După trei ture, mașina de siguranță s-a retras, iar cursa a continuat. Kubica deținea un mare avansa în fața lui Webber, dar australianul l-a depășit. Hamilton s-a tamponat de Button, campionul mondial în devenire, neavând altă opțiune, decât aceea de a îl lăsa să continue cursa, Hamilton trecând pe locul 6, după ce a început curs ape locul 11.

    Massa a comis o greșală, care i-a permis lui Webber să treacă din nou pe locul second,pe care îl ocupa la începutul cursei. Surprinzător, Button a intrat la turul 7 la cabine pentru cauciuri noi, și aripă nouă.Cauciucurile reci aveau mici deformări inițial, ceea ce l-a forțat să se retragă la turul 3, dar a recâștigat turul. Acesta a stabilit cel mai rapid timp al cursei.

    Webber a stabilit cel mai rapid timp de circuit 1'41.251 când multe mașini s-au oprit pentru cauciucuri,ajungând în spatele lui Button, fiind mai rapid cu 2 secunde față de fostul lider al cursei, Vettel.

    Button a stabilit cel mai rapid timp de 1'37.701 urcând pe locul patru în locul lui Vitaly Petrov (Renault) care s-a lovit de panourile de siguranță și a ieșit din cursă. Vettel s-a oprit din nou, urmat de colegul său Webber iar când a reintrat, a ieșit pe iarbă.

    Adrian Sutil s-a retras din cauza problemelor la monopostul India-Mercedes,iar Vettel a restabilit un tur foarte rapid de1'32.439 în turul 10. Și-a îmbunătățit turul la 1'31.856 un tur mai târziu când l-a depășit din nou pe Button.

    Alonso l-a depășit pe de la Rosa trecând pe locul 9 în turul13, iar apoi pe Barrichello în cadrul aceluiași tur.

    Webber s-a apropiat rapid de Massa împreună cu Hamilton. Amândoi s-au lovind de un parapet la sfârșitul turului, ceea ce i-a permis lui Webber să ajungă chiar în spatele lui Massa la sfârșitul turului. Webber l-a depășit pe Massa în final, urmat de oportunistul Hamilton urcând astfel pe locul 3. Hamilton s-a menținut aproape de Webber, care din cauza unei erori la frânare a ieși în décor, izbindu-l pe Hamilton, care a încercat sa îl evite, amândoi ieșit în decor, moment în care Massa i-a depășit pe amândoi. Massa a reușit să reocupe locul cinci urmat de Hamilton, Webber și Alonso care a reușit cel mai rapid tur de 1'31.574 în turul 15. După trei tururi în care toți cei trei piloți s-au urmărit Hamilton și Webber s-au apropiat din nou de Massa pentru batălia locului cinci.Massa a cedat presiunii lui Hamilton depășindu-l pe acesta. Campionul din 2008 a ajuns în spatele monopostului Ferrari, iar în ciuda rezistenței opuse de Massa, Hamilton l-a depășit. Aflat în spatele lui Alonso, Webber l-a depășit pe acesta,trecând din nou pe locul șapte. Massa era pus sub presiunea lui Webber, ieșind în decor,iar Webber a continuat să facă erori.

    Hamilton se afla în urmărirea lui Rosberg, încercând să îl depășească pe tânărul german.

    Apoi liderul cursei Vettel a avut un defect la frâne, ricosând în decor,ceea ce i-a permis lui Button să îi depășească pe Kubica și Hamilton.

    În turul 32, Hamilton s-a duelat cu Kubica încercând sa treacă înaintea acestuia, dar nu a reușit. Între timp Alonso l-a ajuns pe Massa,care rezista urmăririi sale, în timp ce Webber a facut o oprire pentru a schimba cauciucurile. Hamilton s-a duelat înca o dată cu Kubica, a pus presiune maximă pe acesta, încercând sa îl forțeze pe polonez să comită o eroare.

    Rosberg a oprit pentru schimbul de cauciucuri terminând în spatele lui Webber.Button a stabilit din nou cel mai rapid tur când colegul său Hamilton a oprit din nou pentru un schimb de cauciucuri, ieșind înaintea plutonului Webber/Rosberg. Webber a fost următorul care a stabilit cel mai rapid tur 1'29.806. Webber l-a depășit pe Hamilton după o ieșire în iarbă, puțin îninaintea lui Hamilton.

    Button a fost cu 12 secunde mai rapid decât Kubica iar ocupantul poziției numărul cinci Hamilton a fost mai rapid cu 1'28.754 urmarindu-i pe Massa și Alonso. Hamilton și-a îmbunătățit timpul cu 1'28.591.

    Massa și Alonso s-au apropiat rapid de al doilea clasat Kubica, iar Hamilton câștiga câte o secundă la fiecare tur, în timp ce Button își îmbunătățea timpul cu 15 secunde la fiecare tur.

    Timo Glock s-a retras alături de colegul său Lucas di Grassi de la Virgin-Cosworth.

    Hamilton a continuat să tragă tare, câștigând două secunde la fiecare tur urmărind trioul care se distanțase la patru secunde înaintea sa. Webber a stabilit din nou cel mai rapid tur de 1'28.358 încercând să se țină de săgeata zburătoare a lui Hamilton.

    Cu nouă tururi rămase, Hamilton era la egalitate cu Alonso, în timp ce Massa era obligat să abandoneze în turul șapte.

    Alonso a rezistat eroic în timp ce Hamilton încerca să găsească o portiță să îl depășească,iar Webber aștepta o eroare a oricăruia dintre cei doi.

    Pentru locul al treilea se luptau Massa, Alonso,Hamilton.Webber și Rosberg.

    Pe ultimele trei tururi, Hamilton l-a depășit pe Alonso, dar a frânat brusc pentru a își menține poziția, l-a agățat pe Hamilton preț de câteva secunde, amândoi oprindu-se pe pietriș.

    Pentru James Button nu au fost probleme, acesta reușind să obțină victoria în premieră pentru McLaren, urmat de Kubica, Massa, Alonso, Rosberg and Hamilton.

    Rezultatele cursei : Formula 1 - 2010 Australian Grand Prix

    PosNrSoferEchipaTimp/RetrasPct
    1
    1
    Jenson Button McLaren-Mercedes
    1:33:36.531
    25
    2
    11
    Robert Kubica Renault
    +12.0 secs
    18
    3
    7
    Felipe Massa Ferrari
    +14.4 secs
    15
    4
    8
    Fernando Alonso Ferrari
    +16.3 secs
    12
    5
    4
    Nico Rosberg Mercedes GP
    +16.6 secs
    10
    6
    2
    Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
    +29.8 secs
    8
    7
    15
    Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes
    +59.8 secs
    6
    8
    9
    Rubens Barrichello Williams-Cosworth
    +60.5 secs
    4
    9
    6
    Mark Webber RBR-Renault
    +67.3 secs
    2
    10
    3
    Michael Schumacher Mercedes GP
    +69.3 secs
    1
    11
    17
    Jaime Alguersuari STR-Ferrari
    +71.3 secs


    12
    22
    Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari
    +74.0 secs


    13
    19
    Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth
    +2 Laps


    14
    20
    Karun Chandhok HRT-Cosworth
    +5 Laps


    Ret
    24
    Timo Glock Virgin-Cosworth
    Suspension


    Ret
    25
    Lucas di Grassi Virgin-Cosworth
    Hydraulics


    Ret
    5
    Sebastian Vettel RBR-Renault
    Wheel issue


    Ret
    14
    Adrian Sutil Force India-Mercedes
    Engine


    Ret
    12
    Vitaly Petrov Renault
    Spin


    Ret
    21
    Bruno Senna HRT-Cosworth
    Hydraulics


    Ret
    16
    Sebastien Buemi STR-Ferrari
    Accident


    Ret
    10
    Nico Hulkenberg Williams-Cosworth
    Accident


    Ret
    23
    Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari
    Accident


    Ret
    18
    Jarno Trulli Lotus-Cosworth
    Hydraulics


    Anuntul tau aici

    8 Comentarii

    Robertelori 12/06/2022 12:08:03
    JimBrish 30/05/2022 14:14:56
    MiaBrish 23/04/2022 03:19:29
    JaneBrish 17/04/2022 07:46:51
    MiaBrish 15/04/2022 18:23:32
    Nume:
    Url:
    Email
    Comentariu:
    Cod validare: